我攝故我"在" 02

尋找紅棉的故事

三月紅棉盛放, 街道上, 郊野上, 紅棉都爭相盛放, 為這個時空, 記下一個豔紅的天地時刻.

為了記錄香港何處有 "英雄" 所在, 內置 GPS 的相機, 正好大派用場.
但很多朋友問我, 還是不太明白如何在相片的 EXIF 內, 找出地點...

我試試圖文並茂解說下..

首先, 要有下面的準備 :

1. 內置 GPS 資料的相片. ( 事後加或者用內置 GPS 的相機拍攝 )
2. 可以觀看帶有 GPS 資料的 EXIF VIEWER, 這裏就用了 OPANDA IEXIF 2.3
3. 可以上網的電腦

基本上有上面三樣的東西, 就可以玩玩, 看看下面教學

原來相片...




GOOGLE MAP 上的位置, 顯示拍攝位置, 大家可以看到, 實際地點和相片所顯示的有少少差別, 這是現今GPS所限, 有些微誤差. 未來應該會更準確, 更先進, 今天是 2008年3月


View Larger Map


如何由 EXIF 的 GPS 資料, 去到 GOOGLE MAP 觀看實際拍攝地點 :



click to enlarge


.

留言

  1. 我也很喜歡紅棉樹,很美...
    上次由大嶼山搭巴士出去市區, 發現周圍其實都有好多紅棉....
    謝謝你的回覆,想問一下,其實GX100現在的價錢大概是多少, around $3500 ma?
    如果要搵埋VF kit...難搵嗎?
    朋友那部有一個圓筒型的裝在鏡頭上的, 那是什麼東西來的呢????

    回覆刪除
  2. Kate ~~

    3500, 如果包括 vf kit, 行貨應該做唔到~~
    呢個價只可以係水貨價, 行貨係平左, 但我估都要 4千幾, vf kit 計~

    vf kit 唔難搵~

    果個係外加鏡時要加係中間既 tube 黎~ 多數 dc 要加鏡, 都要用, 個別廠既結構會唔同, 所以好多要買番原廠, 很不幸, 香港行貨食水很深, 很貴, 水貨既 tube 都要 3百幾~~

    加左佢就可以任你加鏡或者 filter..
    如果唔使加鏡, 就唔使用佢了~~

    回覆刪除
  3. 想唔到光圈先決兄對 GPS 呢 d 咁先進的玩意,都咁有見解。
    不過,你係未欠大家一個 Sigma SP1 用後報告呢?雖則無錢買,但好有興趣知你對它的評價。

    回覆刪除
  4. milmil ~~

    科技為生活帶來方便, 所以一路都好支持新科技, GPS 唔係高尚玩意, 幾百就有得玩了~ XDDD

    試左機之後, 去左幫人影相, 又去左旅行, 未有時間搞, 因為影左 d raw, 要用佢 sigma 既專用 raw convertor 先搞到~~
    未去下載~ XDDD

    簡單而言, 影像係 ISO 100, 好得下, 拍住 DSLR ..
    缺點, 係操作上比二三千元既 DC 還要差, 還要慢, 景深表玩比預期少...

    好~~ 等我抽一些時間寫 LA, 用住 JPG 黎寫~ XDD

    不過我都係好片面用過下~~ 唔係好詳細, 但就一定唔會好似雜誌咁乜都好~ XDD

    回覆刪除
  5. 「不過我都係好片面用過下~~ 唔係好詳細, 但就一定唔會好似雜誌咁乜都好~」

    咪就係想咁之嘛,有時真話都幾好聽架!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站