就是愛 LOMO

最差的設計, 是甚麼呢, 答案很簡單, 最差就是令人誤解的設計...
大家可以看看下相, 兩本書有甚麼分別呢 ?



一本藍色封面, 一本鴨屎黃封面.... 兩本書來, 不過版面設計是一樣, 是一系列講 LOMO 的書.

起碼, 我買的時候是這樣有這樣的念頭.. 是一系列討 LOMO 的書, 殘念..

台灣行第一天到誠品書店, 因為時間不足夠, 只看了一會, 便買下幾本書, 藍色封本的一 LOMO 在內的, 85折, 尚算抵買~

第三天到另一間書店, 101 內的 PAGEONE, PAGEONE 書店, 香港也有, 不用介紹了, 見了另一本鴨屎黃封面的 LOMO 書, 同樣封面是寫著 "就是愛 LOMO", 之前藍色的一本, 在旅途中, 買了也沒有時間看, 二話不說, 便同樣買了下來, 沒想到, 原來 .........
.........
.......
.....
..

兩本是同一本書來的, 內容一樣, 只是封面的顏色不同 ~ 真是給它耍了一道, 這本書的 DESIGNER, 為何這樣設計呢 ?? 真是丈八金鋼, 摸不著頭腦...

回到香港, 剛好三聯書店減價優惠, 剛好又給我看到有這本書賣, 天啊~~ 原來不止兩種顏色封面的, 還有其他顏色, 我看, 內容也應該是一樣的....

不計這樣的失誤, 這本是台灣玩 LOMO 的朋友出的一本書, 內容非常詳細介紹 LOMO, 不同的機種也有介紹, 入門者看看會有幫助




書內亦有相片分享, 展示各種 LOMO 機種的可能性, 值得參考~




click to enlarge


.

留言

  1. Hi 光圈
    你賣俾我啦~
    我正想買一本這樣的書~~

    回覆刪除
  2. 三聯依家做新春大減價, D 書 85折, 使唔使去隔下價先 ? 我無睇香港幾錢~~

    如果照計, 台幣 350 /4 =港 87.5
    再計 85折= 74.375,
    如果有興趣, 齊頭 70 LA ~ XDDDDD

    你可以去三聯隔下價先, 如果香港平, 可以唔使向我買喎 ~

    如果貴過台灣買, 你再 MSN 我, 我個 MSN 整番好了~ XDDD

    或者去三聯睇下內容先都得~

    但眼睇, 就幾詳盡, 都幾好的~~ XDDDD

    回覆刪除
  3. 呢本Kubrick有賣四五個月,無記錯係$100-110蚊,$70蚊好抵呀~~XDDD


    第一次都比佢個封面顏色玩到殘。
    我見過o甘玩o吾同封面o既書,
    除左林奕華果幾本之外,
    真係未見過!LOL

    回覆刪除
  4. NDSL可以有幾種顏色, 一本書也玩這套... 大家都不習慣唷

    回覆刪除
  5. 野孩子~~~ 我~ ~~

    其實佢有講明會好好多, 問題係佢無講明, 同埋有 d 書店會包起呢d 相書, 咁這時就煩少少, 判斷唔到係咪一樣~~ :p

    回覆刪除
  6. Hi 光圈
    我無所謂呀,你原價賣俾我啦,唔駛格價啦~~
    唔見你online呀,我send個 email俾你啦

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站