說風格, 近年大部份香港市民居住的屋村, 沒有甚麼睇頭, 反而在殖民地時代的屋村建築還有風格, 有些是圓形減低風阻的屋村, 有些仿似太空堡壘的方型屋村, 而下相的屋村, 因建築在山坡上, 整條屋村, 高低不一, 形成獨有的風格出現了, 就是有設計獨特的電梯接駁各層大廈.

從外觀看, 仿似天空之城一樣, 高高在上的望向山下, 在幾十年前的設計, 算是前衛. 而且當年周圍亦沒有太高的建築物, 這個屋村, 便高高在上的矗立在山上.

在這個屋村附近, 有一公共泳池, 小時候, 多數私人樓宇是沒有會所, 沒有私人泳池, 莫說公共屋村了. 大家要享受水之樂, 不理是住在私人或公共屋村, 都要去到海灘或公共泳池.

而自己小時候, 應該讀小學了, 幾十年前... XDDD 因金錢不足夠 ( 當時大多數的家庭都是偏向貧窮的 ), 儲了很多天的早餐錢, 才足夠泳池的入場費, 而搭巴士到泳池的巴士費便沒有了, 只有由自己居住地, 行上一個山頭, 到葵盛, 再步行大半小時的馬路, 直到下相的天空通道, 再搭電梯往下面, 便到葵盛泳池了

年紀漸大, 零用錢的多了少少, 再去游泳時, 已有足夠金錢搭巴士了, 便再沒有途經下相的建築, 前兩天在新聞組, 有版友 POST 了一幅 9 座拍10座的相片, 又勾起自己的童年回憶, 即時放下手頭工作, 在昨天下午, 再由頭行一遍, 緬懷一下. 但兒時的片斷, 在幾十年後, 完全記不起了, 只剩下對這個天空走廊的些少回憶, 這個天空走廊在那裏 ?

葵盛 ~ 記住了, 現在不是還餘下很多這樣特別的建築特色 ..








click to enlarge


.

留言

  1. "多數私人樓宇是沒有會所, 沒有私人泳池, 莫說公共屋村了"
    這就不對啦~同在新界區的祖堯村就是有屋村泳池的公共房屋
    資料:
    http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E7%A5%96%E5%A0%AF%E9%82%A8&variant=zh-tw

    回覆刪除
  2. @@ 我講緊個年代, 祖堯村都未起好, 仲係山頭一個..

    回覆刪除
  3. MARK ~~

    你做細路時, 又有甚麼回憶 ?? :P

    回覆刪除
  4. 同意,以前細個,屋村樓下的公園仔,有彎彎曲曲的石椅,又有大理石做的涼停。現在,都係一些一式一樣的鐵椅,涼停?有得比你坐下都好啦,日晒雨沐就返屋企啦。

    回覆刪除
  5. milmil ~
    但轉個角度睇, 呢d一模一樣的設計, 遲一些, 又可能變成一個時代既見証, 係呢個時間出世用呢d設施既朋友仔, 大個得既回憶, 又會變成咁 : 我細個時, 所有屋村都一模一樣, 連d屋村遊樂場既設計, 全部一樣, 地下用左膠粒做既軟墊 .......

    :)

    回覆刪除
  6. 我記得我細個果陣成日係走廊到踏單車,有次仲比鄰居罵 ......

    回覆刪除
  7. mark ~
    每個人都會有自己的童年回憶~ 踩單車我都有, 仲有係走廊地上打乒乓球, 用拖鞋做界~ XDD

    回覆刪除
  8. 我都係在葵盛大, 最鍾意去7座街市下面買魚肉翅食...

    fanny

    回覆刪除
  9. 我都係係葵盛大嫁,我住係十座,就對正個泳池囉,我阿爸成日話我地個度叫葵盛山莊嫁,呵呵..我前排都有去番個度緬懷一下,仲有睇番我既母校~聖公會主恩小學,如果mandy你再去個度,我推介你去九座平台最底層間茶餐廳食燴豬扒飯,如果無執到既話,嘻嘻...
    唔知樂天酒樓執左未呢,我好懷念佢個度啲馬拉糕呀,仲有叉燒包,嗚嗚...好想食添~

    回覆刪除
  10. 我都是在葵盛西村長大,住在這裡差不多三十年,現在我已經搬了,真的是很懷念這個地方及童年!

    回覆刪除
  11. 我都是在葵盛西村長大,住在這裡差不多三十年,現在我已經搬了,真的是很懷念這個地方及童年!

    回覆刪除
  12. 大家記唔記得"六角亭"係咩呀?哈哈...

    回覆刪除
  13. 我記得六角亭, 在葵盛超市對面, 有好多小食賣, 又有紙風箏, 最鐘意買完就上一座的山頂放, 同埋買蕃薯燴, 真係好好玩, 還記得中秋節上山煲"立" 係必玩的玩意, 真係令人懷念...

    fanny (前葵盛一座居民)

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站