good morning

生態 macro 之難, 難在天時地利人和
首要搵到目標
次要天公造美, 不要太大風
三要目標去到自己要求的適當位置~

例子如下相, 要等相中飄蟲去到前端位置, 才是自己的要求, 未到位置時, 只有等.....
未必有結果, 可能食白果 ~ XD


click to enlarge


.

留言

  1. 呢句岩聽: 等都未必有結果...

    回覆刪除
  2. 見你都好忙, 應該無乜時間影相~~ XDDDD
    又蜜月, 又新屋 ~~~
    仲要生 .................. 仔 ~ XDDDD

    回覆刪除
  3. 唔好意思
    小弟唔o係香港
    又唔知點解上唔到dc屋...

    想借問一下
    gx100 行貨同水貨個package 有冇唔同ga?
    行貨係咪跟埋個皮套?

    因為行同水個價都差好遠下...
    反正我找人幫我買左都唔會做到保養
    如果package 一樣就買水貨算了...

    謝謝解答

    p.s. 你有買埋個19mm 境嗎?

    回覆刪除
  4. 鴨鴨, 我都無比較過佢地分別~ 但應該差不多, 只有分有無 EVF 咁解, 有無皮套, 應該係做 PROMOTION 送, 未必一定係跟機有~~~

    WIDE 鏡我無買啊~ 我覺得加左個 TUBE同鏡, 好唔靚仔~ XDDDDD

    買呢部機, 有少少係外觀吸引, 型D~ XDDD

    加多一舊, 太累聚~

    回覆刪除
  5. 如果係咁我買水貨了~
    唔該晒

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站