我命帶破軍

本來的工作都十分煩加忙, 昨天回公司開會後, 接下更多工作, 基本上, 可以一直忙到 10月的.

下相是自己平常工作的第一步, 開始的幾天, 都是不停的畫畫畫, 跟著幾天便不停要 2D CAD 2D CAD, 跟著又是幾天 3D 3D 3D ....

創作對我來說, 是每天的首要工作, 不知是否自己命宮有破軍星, 一定要做這些創作的工作, 創作其實很開心, 但每每打後的工作, 2D CAD, 3D MODELLING, RENDERING 等等的工作, 相對變得無意義, 如果科技發展到可以有機器模擬出人腦思想, 我便可以省下很多後期工作的工夫 ...


click to enlarge


.

留言

  1. You can get an assistant to help you with these tedious work. Then you'll have more time for design & fun! :) -Angus

    PS Have been reading your blog lately. Very interesting and inspiring. Reminds me of the days when I used to read newspaper columns... :)

    回覆刪除
  2. 購物狂背後的辛酸...XDD

    回覆刪除
  3. angus ~
    好多原因唔可以實行到你所講的方法 ~ XD
    一來我係 homeoffice, 2 來, 工業用的軟件, 精通既人好少, 到有咁上下功力的人, 又不會做呢 d 咁沉悶的後期工作 ...

    多謝光臨啦 ~~~~~ 其實我無乜特別宣傳, 最多都是在 DP 版間中出下, 你都搵到, 算大家有緣 ~ XDDD

    andy ~~
    咁又唔係好辛酸既, 但前題要時間足夠, 足夠時間下, 後期的工作, 又唔怕慢慢做, 見到自己既 idea, 由 concept 到 3d 成品, 有時都幾滿足的 ~
    但時間不足夠, 就真是幾辛酸 lol ~~

    回覆刪除
  4. 39~我近來同你一樣咁忙, 基本上忙得開心, 總好過工作在無意義既工作上, 試過有大半年冇工開, 所以好珍惜可以忙既時刻, 起碼, 仲有人你需要你既付出~~~
    是旦~

    回覆刪除
  5. 你係唔係 OM 教主 AR, 做乜唔落名 ~ XDD
    我忙埋呢半年, 可能可以退休了, 因為半年後個市還是這樣, 就沒有野可以做了 LOL

    回覆刪除
  6. 你就好啦可以退休了, 將來可以影多d相比大家欣賞...仲有係果d雕塑... :P
    I'm not OM 教主, 我叫是旦~~問下肥仔輝咪知我係邊個囉...都係熟朋友...
    睇見你d相...覺得呢d先叫做"生活"...我地果d 只可以叫做"幹活"

    回覆刪除
  7. 嘿 ~~ 連我好耐無整既雕塑都知, 我大約知你係邊個 ~~ 我買定好多野工具, 物料, 等退休做 ~ LOL ~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站