唉 ........

click to enlarge
本身一路都喜愛拍攝舊香港的一切, 所以很多時乜會去舊區拍攝, 見到一些古舊的店鋪, 都會詢問店主可否拍攝作紀錄, 但大多數的店主, 都會以不要阻他們做生意為理由, 拒絕拍攝, 當然, 都有一些是很友善, 任你拍攝的.

很多時, 看見坊間一些雜誌, 報導一些同樣是舊香港的店鋪, 他們可以明正言順地拍, 還可以請出店鋪老板, 開心地作訪問. 這點就是我氣餒的地方, 大家同樣是想記錄舊物, 但當你以雜誌的名義, 就可以帶多很多的方便 ~ 還可以請出店主細說當年, 同樣的店鋪, 我得來的回應是, 有甚麼好影 ? 你要影就自便, 不要阻住我做生意 ......

為何同樣的拍攝目的, 但得來的回應完全不同, 我不是要責怪他們的細膩, 人性本來就是這樣, 不用奇怪, 我只氣餒, 自己未夠口才, 在完全不利自己的條件下,做不到扳轉局面的結果 ....白白錯失很多拍攝的機會 ...

.

留言

  1. 紀錄攝影就是有這種無奈,人們也覺得相機是強暴的工具。
    一是,一先法制人打他拍下來;一是你要花很多時間口水去跟他們溝通...

    記者訪問,是一個好易理解的理由;你話你是學生做功課,又是很易被人理解;你話你是為攝影為紀錄藝術,只會換來「有咩好影呀?有咩咁藝術呀?你影來做咩呀?」

    我不可以怪他們,因為這都是生活在香港,正常的保護反應。不想花時間的話,只好快拍快閃,不讓人們覺得你在拍他們好了。

    回覆刪除
  2. 你咪話做緊資料搜集,籌備緊本講舊野的雜志,要視乎夠唔夠料至出得成(當然手執一兩本知名雜志扮下野),可能都得,再唔係話你自己個blog做緊同類形野,會上網架,見到你鋪頭個名架,應該易d既。

    雜志見到佢地咁影,可能佢地都做唔少「功夫」。

    回覆刪除
  3. SONIC,
    我自己本身都拍了不了這類的相片, 但都偏向問問主人家好些少, 這樣可以更深入可以拍下多些相片 ~~ 而中間的傾談中, 有時候也得益不少, 本身年紀都不少了, 無可能再用學生身份作藉口 lol
    都係閑話家常咁開始, 但很多時, 做生意的人士, 如果你不是記者 ( 因為被訪後可以上雜誌, 可以貼在門口 ) 真是大部份都會拒絕你, 無計的 ~~ 偷拍之類, 一張半張就可以, 長遠唔係一個正途的拍攝方向 ~ :p

    eye :
    同樣 la, 我唔想利用人地既希望黎作自己既手段, 隨緣 la, 係有時氣餒姐, 通常訓醒, 又是新一天開始, 會無事的 ~ XD

    回覆刪除
  4. 同意 sonec 同 光圈 所講既.
    影o左相兩年多, 都覺得真係要隨緣, 會有o的無奈.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站