福建土樓 05


click to enlarge
坐樓觀天

土樓以圓形的結構比較出名, 在較細的圓形土樓內, 大家可以躺在地上, 望向天空, 可以有一個井底望天的效果. 所以, 每個到此樓的攝影者, 也會同樣躺下, 利用相機尋找自己的天空 ....

留言

  1. 我有無up到你訓係度影依張?

    回覆刪除
  2. 農曆新年我有打算到土樓自由行,看到你的相片令我更有衝動去這地方影下相~~謝謝!!

    嘿~~雖然在newsgroup同blog都差不多看曬你的相,但你幾時會搞好網上相簿呀?真想一次過看曬你的旅遊攝影。(XD!可能你太多相有排搞~~HAHA~)

    回覆刪除
  3. 嘿 ~~ 其實還有很多土樓相未 POST 的 ~
    農曆新年去好丫, 應該好有氣氛, 但自由行, 都會幾煩, 交通是一個問題, 由廈門去都要幾個鐘, 中途要找旅店或賓館, 因為無理由又坐幾個鐘番廈門.
    土樓分散還多地方, 交通上也不知如何安排, 可能要自己租車幾日, 上次只去了初溪和永定的土樓, 還有南靖的土樓未去, 正常兩日時間影剩影土樓是足夠了, 因為內裏結構差不多, 但如果針對以人為主的土樓, 就要預多些時間.
    每一個住人的土樓, 也會有不同的人可拍.

    GALLERY 講左幾年都未搞掂 LOL ~ 眼高手低是也, 構思好, 但未識整 ~ XD

    回覆刪除
  4. Hi, 光圈!
    謝謝你的資料!
    因為我家鄉在福建的關係,新年亦會到家鄉走一趟,所以是次有去土樓走一趟的想法,不過也不容易,我也知從廈門到土樓也要幾個鐘車程,交通也是苦惱的問題!

    回覆刪除
  5. 哦 ~ 你鄉下係福建就方便 la, 係福建租車去, 玩兩日應該夠晒, 土樓出番近既城市都有 d 賓館住, 個零鐘車程 ~

    記得去既話, 早上去 d 光好 d, 下午多數斜陽, d 光射唔到入土樓, 好難影

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站