發癲 03

某天, 我又發癲, 想找出相片的真理, 我開了一張相片 ...

click to enlarge
在相片的中間位置, 放大來看, 相片放大了, 再試試, 看看找不找到相片的真理 ...

click to enlarge
看不到, 再放大看看 ....

click to enlarge
仍然看不出相片的真理, 是否我不夠誠意? 真理不肯出來見我 ??? ....
我只有繼續放大, 希望找出它的蹤影 ....

待續 .....
...
..
.

留言

  1. 思路一直游走於圍牆之下而欲求不得其所,
    今天終於穿越圍牆,讓靈魂起飛。
    可喜可賀。^^

    回覆刪除
  2. 我介紹你睇一本書叫Powers of Ten by Philip Morrison and Phylis Morrison and The Office of Charles and Ray Eames

    Publisher: Scientific American Library


    十幾年前讀書睇過,印象深刻,我有1982年版,唔知有無出過新啦,希望幫到你有啟發啦。

    剛剛check 過 amazon ,有stock,有興趣睇睇。

    回覆刪除
  3. 野孩子 :
    未夠癲 AR ~ XD

    eye ~
    你其實係 icon ? XDDD
    書我鐘意睇 AR, 但你呢本我上 AMAZON 度 SEARCH , 無左封面, 講乜既呢 ?

    馬城 :
    嘿 ~~ 待續, 即係等待繼續 XD, 呢半個月好忙, 又做兄弟, 又O岩O岩趕晒 JOB, 要搞番以前欠下的人情 ~
    要過多兩日先得

    回覆刪除
  4. 呢本書勁囉,power of ten 即係數學的十次方,呢本唔係攝影書,但用左好多相片去解釋呢樣野,書的開始由一張宇宙銀河開始,每一個increment去zoom in 的方向去睇落去,星雲....星球....大氣塵...地球....雲....見到陸地....山脈......到大廈....人.....皮膚.....皮'郎'.....以下之組織.....
    當然當中重有細分好多層次啦,"Powers of Ten is a brillant pictorial and textual embodiment of a wonderful idea- to illustrate relatioships of size among object in our universe....the effect is stunning and teaches us more than about the size of things in universe than any turgid treatise could." 摘錄書後的book comment

    回覆刪除
  5. 睇下呢條link幫唔幫到你?

    http://www.amazon.co.uk/Powers-Ten-Relative-Universe-Scientific/dp/0716760088/sr=8-9/qid=1170861181/ref=sr_1_9/202-0135925-8643032?ie=UTF8&s=books

    回覆刪除
  6. http://www.amazon.co.uk/
    Powers-Ten-Relative-Universe-
    Scientific/dp/0716760088/sr=8-9
    /qid=1170861181/ref=sr_1_9/202-
    0135925-8643032?ie=UTF8&s=books

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站