Photographs & memories ... 03

Jim Croce ....

年紀輕的朋友知不知道這首歌呢 ?

但找不原原唱 Jim Croce 的版本, 只有其他 fans 自彈自唱版本

Photographs & Memories ...

每張相片, 都會帶給大家回憶, 可以叫回自己已忘記的情緒 .....
click to enlarge

留言

  1. woo! nice song!
    搵下有冇結他譜先...

    回覆刪除
  2. JIM CROCE 仲有幾首老歌都好好聽 ...
    咁勁 ~ 識彈結他

    回覆刪除
  3. 屋企翻箱倒籠終於比我找到,送比你,歡迎分享我呢條Link:

    http://www.stickam.com/
    editMediaComment.do?method=load&mId=174292419

    呢兩日可能會引用你篇文寫篇Blog,方便嗎?^^

    回覆刪除
  4. 野孩子 ~~
    無問題 ~ XD

    多謝你 UP 俾我 ~ 不過我都有 CD 同 DVD ~ XDDDDDD

    回覆刪除
  5. 既然你有cd同dvd..咁我就..唔客氣..不如.. XDD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站