Photographs & memories ... 01



唔識攪 FLASH , 用 FLASH 出會好 FEEL 好多
一日一張, 最O岩唔夠時間用既日子
XDD

留言

  1. 丫...究竟係咪人到某 d 時間, 就想結婚生兒育女既呢...~

    回覆刪除
  2. Flash Photo Slideshow 唔係好難整‥‥
    你有時間,相信你好快識搞!!

    回覆刪除
  3. TO MAZE~

    嗯...

    似自己既小生物...

    諗起都毛管凍~ XDDD

    TO 光圈

    你要我ADD 你? 我MSN 有少少問題~ 夜少少ADD你啦~ ^^

    回覆刪除
  4. 啊~ 你ADD 我吧啦~

    noche@netvigator.com

    回覆刪除
  5. maze ~~
    無話一定既, 我自己就鐘意樣樣定晒, 咁個人會專心做其他野 ~~~~
    經驗, 一係唔生, 生就要儘早, 唔好話玩番幾年, 因為如果早生, 經濟能力又許可, 咁到佢 18 歲你可以甩身, 你自己都係 40 幾歲, 大把青春可以玩 ~~

    arthur ~~
    收到, 搵過下, 亦睇過下, 如果只做一個 slide show, 你講果個好理想, 但我同時做埋 album ~~ 呢個爭少少 ~

    回覆刪除
  6. 張相影得妹妹好甜好可愛呀.

    回覆刪除
  7. ArYungSin ~~
    代佢 thx 你 ~~ XDDDD

    回覆刪除
  8. 可能近來身邊多人結婚, 所以不其然又諗下自己會吾會又有咁既一日~

    不過都好遠下...吾知有無女仔肯要我呢~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站