Black & White

click to enlarge
新聞組的辛酸不說了, 只可以說 含著眼淚和血吞 .... lol 誇張左少少

每年一月美國的拉斯維加斯都有電子用品 fair, 所以基本上, 每年的年尾, 工作也十分多及趕 ( 其實整年都是一樣, 因為一年內有不同的電子展, 每個電子展都要應付的 ) 

所以未來的一個月, 將會沒有太多時間攝影了 ... 但打算年底會 join 一個攝影團, 又放鬆下自己 ..

今日的題目與內文沒有甚麼關係, 亦不會為賦新詩強說愁, 所以沒有甚麼好說 .... 只是自己比較喜觀黑白相罷了 ... 相片亦1只是用普通的 DC 影, 不是甚麼的強勁相機 ... 隨緣隨影

...
.

留言

  1. 光圈,
    我依排好忙 又要去join攝影活動
    個人好似秏盡哂d精力
    無時間點睇新聞組 唔知發生左甚麼事
    不過人地談甚麼我們無需過問
    不喜歡的當看不見就算了

    去攝影旅行.. 我真的很喜歡
    如果同光sir一齊既話我相信我人生會多一個美好回憶 我實在欣賞你的相片
    請add我的msn: chiner83@hotmail.com

    回覆刪除
  2. 無乜事發生, 之前講話有時間講下 d 辛酸, 諗下諗下, 都係唔好 la ~ 呢d野, 自己知算 ~

    msn ... added ~ XD

    如果同光sir一齊既話我相信我人生會多一個美好回憶
    >>> 你講到咁, 我好驚 AR ~ XD

    回覆刪除
  3. 人生大起大跌,認識光圈呢個名字,令我拾回遺失以久的影相動力....己經簡直屎而無憾....

    回覆刪除
  4. tum下你開心啦,知你咁辛苦,又搏晒命同條友理論,重要拎埋上方寶劍(版規)撻朵咁肉緊,你真低錫。^^ (講完我都有少少汗顏骨痺)

    回覆刪除
  5. 花開花落,本屬無常。

    點比你同埋一眾版友聽o既一首有「格仔」o既歌,記得叫埋你太太、個女一齊。

    大人睇歌詞,細路睇畫面。

    呢個歌名,係同你度身訂做。

    去片

    回覆刪除
  6. 野孩子 ~~

    睇左, 咁我都唔係宇宙最強, 又無乜錯 XD
    不過都 THX 你 ~~

    回覆刪除
  7. 宇宙最強都散左BAND 啦~ XDDD

    你玩野~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站