普天同"慶"

後記 : 聽新聞組上的朋友, 和其他朋友說, 原來維港兩岸海邊, 但多地方都被警方封閉不淮進入, 我看, 香港政府或警方, 下次再有這些普天同慶的活動, 呼籲市民唔好去現場好了, 好過被警方迫了去一些周圍都被建築物遮擋了的地方, 又或者不要舉辦呢 D 活動, 因為警方根本唔想咁多人在現場. 不如用電腦模擬煙花, 大家在家裏最安全了.

click to enlarge
近年, 香港每次有大型活動, 我都發覺, 香港警察, 也會採用帶人遊花園這種手法來疏導人流, 他們不是想普天同慶, 只不過不想太多人集中在某一處地點, 容易出意外, 所以會用帶人遊花園的手法, 令到人潮散於四方.

今日是國慶日, 想著普天同慶的心情, 前去尖沙咀海傍一帶看煙花匯演, 因為尖沙咀海傍一帶, 很多空間, 可以容納很多人.

但一心去到, 在天文館位置, 左入不到, 右又入不到, 警方只是說那一邊可能有機會入到, 人潮便向那個方向散去, 但到頭來, 只會越聚越多人在外邊, 因為根本無入口可以進入, 形成有趣的畫面, 在外面被拒的人, 多於入面很多倍. 因為被封入面, 人潮還是十分鬆動. 而這樣的話, 出面聚集太多負面情緒的被拒人潮, 又是不是危險?

不要以為我是遲了去, 我比煙花開始的時間, 早了差不多一個半鐘便到了, 但也進不了海傍位置, 只可以在梳士巴利道一帶流連.

我建議香港政府, 下次有這樣的活動時, 不如呼籲香港市民, 不要到景點普天同慶, 留在家裏好了, 因為出到去的話, 真是會"慶"的, 係被人玩到慶 ..... 今日真是不吐不快 ....最後只可以企在馬路中心(已封了)遠望被建築物遮擋了的天空一小角, 看著燦爛的煙花盛放.

上面的相片, 是煙花過後, 外面人潮散走的情況, 外面的人, 一定多過入面好多好多 ~~ 我真是看不到普天同慶, 只有被人玩到慶, 廣東話 "慶恰恰" 的慶 ......

留言

  1. 聖誕節 - 趕鴨仔
    元旦倒數 - 趕鴨仔
    睇煙花 - 趕鴨仔
    萬聖節 - 趕鴨仔

    怕出意外, 怕狽鑊, 以後不如唔好搞節目
    但你唔搞節目, 又俾人投訴, 為左怕狽鑊, 又會搞返d節目...XDDDDD

    回覆刪除
  2. RIC :

    呢D叫嬌枉過正 ~ 都係果句, 以後唔好攪了, 費事全港市民一肚氣 ~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040