緣來。緣去


click to enlarge
緣來。緣去, 十分玄, 但又實在 ....

前兩日才說支新鏡 (星期6晚買, 走焦, 星期日換鏡, 無事好正) 是專登買來旅行用, 而剛剛亦去完了一個短線的國內旅行團, 個結果是 ......

我與支 TAMRON A09 新鏡緣盡了, 大家只有 4 日的緣份. 新鏡在前晚酒店用餐後遺失了, 亦找不回 ... 9成9 新的鏡, 就離開了我, 上圖是餐前 A09 所拍下最後的一張相片 ....
.

留言

  1. 有時呢d野真係好奇怪.....
    新買番黎既野,通常兩三個月內都會壞左或者唔見左等等....
    但係當你用佢用左三個月都唔壞又冇唔見,咁通常又可以用幾年都冇事喎~XDDDDDDD

    節哀啦唯有~

    回覆刪除
  2. Hello, 光SIR
    您好!我係一直有看你BLOG & hkpcug 的CD-ROM

    你有買旅遊保險嗎?
    我舊年去英國跌爛左相機的閃燈,返香港維修了1000蚊都可以全數claim番。

    我同事去上海遺失新買的相機,都可以Claim番, 當然去左報失(要有D證明啦)~

    P.S. #都係買藍十字

    回覆刪除
  3. Too bad~

    8.31 原來係 Blog Day, 詳情可細閱 http://sidekick.myblog.hk/

    請容我將你個blog 列為我推介的 5 個blog~

    Thanks~

    回覆刪除
  4. Your lens was stolen by someone or you lost it by yrself?

    回覆刪除
  5. 唔係ma
    咁可惜
    被人偷左呀?

    近排太忙 無時間&心情影相
    而家慢慢有番時間會上番newsgroup

    回覆刪除
  6. 支A09咁就離你而去?.....
    張相好靚, 影得中間'舊'雲個樣好詭異.

    回覆刪除
  7. 支A09咁就離你而去?.....
    張相好靚, 影得中間'舊'雲個樣好詭異.

    回覆刪除
  8. I-LENS :
    做人就係咁 XD

    arthur sze 朋友 :
    我有買保險的, 但都照報了去保險公司, 但你知, 有些少走盞位是可能沒有得賠, 要睇番合約細節, 而且有得賠, 呢次的旅遊保, 每件財物最高只得 $2500, 好彩是遺失 tarmon 呢支, 如果是 CANON 的 24mm f1.4 , 我都不知點算好 ~ lol

    湯 :
    blog day 講乜 ?? 有時間去睇下先, 你推介我當然無問題, 要不要互相推介的 :p

    icon :
    我都不知道了, 連相機袋一起不見, 總之想用時, 就不見了 XDD 但正常又不會被偷, 因為支鏡頭是連相機袋, 套在腰帶上 ..

    CHINER :
    做野緊要 :P

    ARYUNGSIN:
    YES ~ 4 日緣份 ONLY

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站