我們在圍場內玩攝影

李安導演話, 每個人心中都有座斷背山, 我可以話, 每個攝影人心中都有一道圍場....
每個攝影人都會在自己的所屬圍場內攝影, 有 d 人是人像啦, 有 d 人是風景啦, 有 d 人是生態啦, 有 d 人是紀實啦, 而每一種圍場, 都有自己的特色, 規限.
但問題來了, 其實大家每次進行拍攝影, 是重覆又重覆以前的動作, 構圖, 內容等等的, 一次無問題, 但到了一百次, 甚至乎一千次, 問題就會出現.
可能, 你在你的圍場內是專家, 但重覆是創作的大忌, 如果你覺得自己的作品, 重覆又重覆是無問題, 咁就呢次的討論真是對你無問題, 但如果你發覺, 重覆又重覆的攝影動作是扼殺創意, 這樣, 就要諗諗怎樣才可以脫打破這道圍場.
今次要講的問題基本上是完了, 但好似還未說出解決方法 ??? 其實沒錯的, 是完了, 因為我本身都不知道答案, 因為要扳倒自己心中的圍場, 自己摸索是最適合, 每個人也是不同的 .... :PP
Posted by Picasa

留言

  1. 越是想著幾時去推倒...越是原地搭步...
    唯反覆去試未試過的東西..可能有新發現.. 東西不一定是同攝影或藝術有關

    回覆刪除
  2. rafale,
    我仲係圍場入面玩住先, 未到時間推到, 因為我實際係無時間 XDDDDD

    gh1978,
    要睇你去到邊一個階段 la, 我做左人幾十年, 好多野都試過晒了 XD

    回覆刪除
  3. 當你成日諗住/以為所有野都試過曬的時候...
    咁你就真是在圍場中玩耍....
    世界咁大... 真是試得晒嗎..?

    反過來看... 或者你試下做你女兒做的東西時...可能會另有一番體會.

    回覆刪除
  4. gh1978,
    發人化深省 ar ~ XD 大家都係一個大海上一, 你係其中一個浪, 我都是其中一個, 我以為可以高過你, 但浪過後, 我又回復番低位 ......
    都是走不出大海 ...

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站