打破隔膜的工具 _ 數碼相機

幾年前的時候, 當多數的人們, 對數碼相機還是在嗤之以鼻的時候 (其實現在還有的, 不過比例上已經少很多 ), 我已指出, 數碼相機的種種好處. 其中一樣, 對我尤其深刻, 就是數碼相機可以即時觀看拍下的相片.
每次當我拍攝陌生人或是小朋友時, 感覺到無從入手, 都是利用即時觀看相片這一項功能, 和小朋友們展開對話和溝通, 先拍一張, 再即時給他們觀看. 小朋友或者陌生朋友, 對於數碼相機可以即時觀看相片, 感覺是很新奇, 亦都代表自己對他的誠意, 解開他們的防禦心. 屢試不爽, 當他們的防禦心放下來, 就可以拍下真情的相片 .... Posted by Picasa

留言

  1. 呢一招去d落後地區旅行, 尤其有用^_^

    回覆刪除
  2. 大家用多 d , 影多 d 好相 la ~ XDDD

    回覆刪除
  3. 唔怪得知你影有人既相都咁自然啦:b~~不過我始終都唔敢開口問人,我怕比人請食檸檬~~我受唔住架~~小朋友都okay~~試過好似你咁影完之後比果個小朋友睇下我影左d乜,佢一手抓住我個相機想搶黎自己慢慢睇,嚇到我即刻捉實d~~小朋友太好奇...要提高警覺至得@@

    回覆刪除
  4. 好同意您o既講法...^-^...
    http://benedictng.blogspot.com/2005/09/blog-post_22.html

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040