他望她她望我我望黑影的她

4角關係的相片 .... 他望她她望我, 是廣告創作者刻意的表達方法, 令觀看者有代入感, 而黑影再被拍攝者刻意拍下, 又會令到觀看者, 由原來代入廣告相片內的思維跳出來, 變成了旁觀者的角度看世界 Posted by Picasa

留言

  1. 圈圈c父仔,我真係忍左你好耐(係咪好驚呢^++++^).....想問你一個問題呀~~~你點可以成日諗到咁多咁特別既野去影架~~~我影既野點解又會咁普通架?(唔覺意問左兩條問題添^^||||)你影既野其實都係我地日常見到既野,但你表達到令人諗到好多野,幾時教我你呢d咁出神入化既技巧呀?下?c父仔^++++++^~~~我要速成班呀^O^/

    回覆刪除
  2. 路過代答, hehe:

    作為初學者, 你其實可以將光sir既手法, 或者其實書所學到既構圖/取材手法硬記下來, 然後照板煮碗自己試一次, 即係臨摹. 學攝影同學書法一樣, 開頭跟下大師點寫, 有左基本功後, 再走出自己既風格~

    回覆刪除
  3. 路過人你好~~唔該晒你代答,你講既野都有道理bor~~咁我依家去練好d基本功先~~遲d可以嚇我c父仔一跳~~唔該晒你呀^O^

    回覆刪除
  4. 小仙女徒弟仔
    人老左就得 XDDDDDD
    你後生, 未有練歷
    過左幾年就得 ~~

    ( 其實, 個人得閑無野做, 多無謂野諗就會留意到周圍 D 情景 XDDDD )

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站