孤身走我路,是痛苦卻也自豪

好多曾經蒼海的藝術家, 都會不約而同地講, 創作路是孤單的, 因為沒有一個人會完全明白自己的心意 Posted by Picasa

留言

  1. c父仔~~頭先留左言比你,不過...我唔知自己留左係邊呀@@~~~我搵唔番,咁我諗你都搵唔到架啦~~~anyway~~我係你呢度偷左你一d野呀~~你估下係乜?^++++^,係你未報警之前我閃先啦~~bye~~~

    回覆刪除
  2. 著草中的徙弟仔2005年9月7日 上午2:05

    呀~~搵到啦~~原來我留左言係”最幸福是...”度~~~唉o也~~我聽到bee boo bee boo啦~~~黎捉我啦~~~.........

    回覆刪除
  3. 小仙女: 咁快俾你搵到個竇口添, 無 la 無 la XDDDDDDDDD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站