迷人的澳門

迷人的地方, 不是指風光幾美好, 而是自己一路所喜愛的舊 FEEL, 有別於香港的街道, 可能, 只不過是新鮮感的問題, 短期內,也想再去一次澳門影相, 體驗一下, 龍華茶樓的早茶風韻Posted by Picasa

留言

  1. 我都好鍾意澳門
    我一向都喜歡舊社會的風貌, 澳門能夠保存, 香港? 唉

    回覆刪除
  2. 龍華 e+ 裝修緊~~~~~~~~
    吾好黎住~!!!!!

    回覆刪除
  3. 慘 ~~ 仲諗住月底過黎探你 XDDDDD
    無左個重點地方添, 想去好耐 ~~

    回覆刪除
  4. 因為佢好似做左文物保護之類吾知咩
    所以要執下個樣 gwa~ 嘻~

    月底....應該整好啦~
    整好話你知~~~~ XDDD

    回覆刪除
  5. o下!原來龍華裝修!等我上個星期六仲傻傻下咁去到食閉門羹!

    回覆刪除
  6. RED ~~

    THX ~~ 正, 可能今個星期過黎 ~ XDD

    回覆刪除
  7. 咁呀...過黎如果盪失路可以 call 我~~~ XDDD
    我留電話比你 e-mail~~~~

    回覆刪除
  8. RED ~~
    打風, 取消左黎 ~~ ~_~ 慘 ~
    本來真係諗住你食飯

    回覆刪除
  9. 信我...吾會有八號風球~~~
    實打吾成~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站