放暑假 ....

用左 5 日時間, 上左北京休息, 北京真是一處奇特的地方, 新舊混集, 有時會有很濃厚的傳統文化氣息, 有時又會有大都市的味兒. 去了5日, 有 3日因為剛下完雨, 可以見到少見的藍天, 算是有一個交待了 XDDDDDDDDD 剩餘兩天, 又回復北京一貫的大煙霞境象.
Posted by Picasa

Posted by Picasa

留言

  1. 朋友傳來這網頁的link,說值得一看。果然沒騙我,的確很好看,很值得看。

    很喜歡你的照片!

    之前因為工作需要,做了幾天影像日誌,多多指教:http://www.xanga.com/home.aspx?user=unclehong

    回覆刪除
  2. 嘩~ 佢居然企吾穩~!? XDDD

    光先生...想問下你, 我相簿個 friends section 想寫埋你, 你想我出你網頁定 o黎度 blog??

    回覆刪除
  3. medallion red,
    出 blog la, 我個 site 都未做好 XDDDDD

    回覆刪除
  4. THX ~~~~
    我呢幾日個網絡十分不穩定, 暫時好多 SITE 都去唔到, 無事後一定去你度睇 ~

    回覆刪除
  5. haha, 原來去左北京...我仲以為你post o個d係上年既相......XD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040