最幸福的是 .....

大家可以一齊行到 "路" 的盡頭 Posted by Picasa

留言

  1. 令我諗起我首飲歌《與我常在》~ XDDDD

    回覆刪除
  2. nice~~
    very good BW photo

    回覆刪除
  3. 好有詩意 :p 如果可以同最愛就更好

    光Sir...我有個請求 就係想請你玩一隻game...
    叫blog tag....希望唔好介意我搵你 :P

    http://www.lifeia.com/blog/index.php?pl=165

    回覆刪除
  4. calaglin :
    好啊, 但我驚我無時間玩, 等我望望點玩先 ~

    回覆刪除
  5. 慢慢丫,玩下放鬆下,香港人 XD

    回覆刪除
  6. c父仔~~我入黎偷師呀~~哇哈哈哈~~~你成日話冇教過我野,原來c父仔收埋d祕級係呢度~~~哼!睇左啦~~學到唔少野啦~~袋左錢落個袋啦~~~我走啦~~~^+++++++^v

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站