左諗又諗 .... 做人就係咁

近排想換 DV , 睇下 JVC 新果部 TAPELESS 既 DV, 用番我手上少用的 4GB MD, 又細部, 又方便, 但今朝又睇到, SONY 竟然出部新的細部 HD DV, 何謂 HD ? 可以自己上網 SEARCH XDDD 總之指個解象度高 D 咁. 這一部新 HD DV, 算是 SONY 第一部民用細 HD DV, 以前的一部是大部很多 ~~
又要內心交戰, 等邊部了 XDDDDDDD
HDR-HC1 資料 ~~ 好強 !!!
Posted by Hello

留言

  1. 買啦買啦..最近先陪小傑出去做左個 DV 比較. 順手玩玩 d 新 DV. 有你原本想買部 Sony. 總括三部黎講. 第一個比我的感覺好強烈既係. 乜家下 D DV 咁鬼輕.. 好似冇野咁.. btw..去左邊呀你..?

    回覆刪除
  2. 我依家唔想買 SONY, 係睇中用 MD JVC 部 MC500, 不過依家 SONY 又出部民用 HD DV,
    又心痕 ~ XD

    趕野, 星期四 FDEALINE, ICQ 都唔想開, 有事手電我 ~ XDD

    回覆刪除
  3. 今個星期四luanch, 希望借到機試....

    回覆刪除
  4. 係呢部LA , 我都幾有興趣
    成日想買部好少少0既DV
    果D 3CCD0既機仔又到喉唔到肺
    似樣果D又大部過頭 XD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

讓沒有無線連接的DSLR相機也可以用無線連接 TP LINK TL-MR3040

又黎 DIY, filter holder for panasonic 7 - 14mm ultra wide lens

幾個人在途上 _ 再戰飛鵝山發射站